باربری مشهد به ساوجبلاغ | اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمترین تعرفه و نرخنامه از مشهد
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به ساوجبلاغ – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات کرج - اشتهارد- فردیس – چهارباغ- نظر آباد- طالقان خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به ساوجبلاغ -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (کرج - اشتهارد- فردیس – چهارباغ- نظر آباد- طالقان) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


ساوجبلاغ 
یکی از شهرستان های استان البرز ساوجبلاغ است که در فاصله ی ۴۰ کیلومتری از شهر کرج واقع شده است.ساوجبلاغ دارای قدمتی ۹ هزارساله می باشد که دارای اماکن تاریخی ارزشمندی است .
جاهای دیدنی ساوجبلاغ
برج آرامگاهی روستای کردان

گردشگرانی که به دیدن بناهای تاریخی علاقه‌ دارند محال است به ساوجبلاغ سفر کنند و از این بنای متعلق به قرن ۷ هجری که در ۱۰ کیلومتری هشتگرد در روستای کردان واقع شده، بازدید نکنند. این اثر تاریخی دارای پلانی مدور همراه با شیار در قسمت بیرونی و پلانی هشت ضلعی در داخل بوده، مدفن امامزاده حسین (ع) از نوادگان امام زین العابدین (ع) است. برج آرامگاهی روستای کردان در تاریخ ۱۳۸۰/۲/۲۵ به شماره ۳۸۲۸ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.
آبشار عالم زمین از جاهای دیدنی ساوجبلاغ
این آبشار در ارتفاعات روستای عالم زمین ساوجبلاغ قرار گرفته است و از جاهای دیدنی ساوجبلاغ است. این آبشار در ارتفاع ۱۷۲۰ متری از سطح دریا قرار گرفته است. روستای عالم زمین در شمال غربی شهرستان ساوجبلاغ و در فاصله ۱۰۰ کیلومتری تهران و در شمالی ترین قسمت شهر کوهسار واقع است. باربری مشهد به ساوجبلاغ - این روستا در منطقه ای کوهپایه ای قرار گرفته است که اطراف روستا با دیواره های بلند و بسیار زیبای صخره ای احاطه شده است.
روستا در کنار رودخانه ای دائمی قرار گرفته است. این رودخانه در جهت شمال به جنوب از کوه های پلنگ دره و اخرک سرچشمه گرفته است به طوری که شاخه های از این رودها در بعضی قسمت ها به صورت آبشارهای کوچک دیده می شود که منظره بسیار زیبایی بوجود آورده است. دسترسی به روستا و آبشار عالم زمین به وسیله عظیمراه کرج-قزوین، خروجی کردان، یعد از روستای کردان و ولیان، جاده خاکی به روستای عالم زمین امکانپذیر است.
آبشار سنج از جاهای دیدنی ساوجبلاغ
آبشار سنج یکی از دیدنی های ساوجبلاغ است که در روستای سنج (در بخش چندلر ساوجبلاغ) قرار گرفته است. آبشاری ۱۵ متری که دائمی است و آبی زلال دارد. اطراف آبشار سنج، پر است از دار و درخت که در سایه شان می‌توانید دقایقی اطراق کنید و از هوای پاک و مطبوع به ریه‌هایتان هدیه دهید. البته این تمام چیزی نخواهد بود که در اطراف آبشار سنج لمس خواهید کرد. روستای سنج یک تفاوت با دیگر روستاهای اطراف دارد، روستاهایی که آنها نیز گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کنند و آن تفاوت، مربوط به حفظ بافت فرهنگی و تاریخی این روستا می‌شود.

روستای خوروین
خوروین یکی از روستاهای باستانی بخش چندار از توابع شهرستان ساوجبلاغ است. این روستا در ۶۷ کیلومتری تهران و ۳ کیلومتری شهر کوهسار قرار دارد. باربری مشهد به ساوجبلاغ - خوروین دارای آثار تاریخی مانند امامزاده و دو تپه باستانی خوروین به نام‌های «گنج تپه» و «سیاه تپه» آثاری متعلق به هزاره دوم پیش از میلاد مسیح به دست آمده است.در زمان قدیم محصولات باغی این روستا توت،انگور،گردو بود ولی هم اکنون همه محصولات باغی اعم از مرکبات در اینجا کشت می شود ونیز زراعت مردم اینجا گندم، جو،نخودوسیب زمینی می باشد
روستای ولیان
روستای ولیان واقع در شهرستان ساوجبلاغ در ۱۵کیلومتری شمال شهرک کوهسار قرار دارد و از جاهای دیدنی ساوجبلاغ می باشد روستای ولیان از شمال به کوه میانبند و روستای اسکوی دره، از جنوب غربی به روستاهای دوزعنبر و آجین دوجین، از شرق به روستای گلین رود و از طرف غرب به روستای توره ده محدود می شود. روستای ولیان از سطح دریا ۱۸۳۰ متر ارتفاع دارد و آب و هوای آن در فصول بهار و تابستان مطبوع و دلپذیر و در زمستان ها سرد است.
بقعه بی بی سکینه(س) سنقر آباد
در روستای سنقر آباد بخش چهار باغ، بنای بسیار زیبایی وجود دارد که در دوره صفویه احداث شده است. بنا دارای ایوان رفیع در بخش شمالی و طاق نماهایی در اطراف است و گنبد مخروطی به آن جلوه ویژه ای بخشیده است. این بنا مدفن نوادگان امام موسی کاظم (ع) است.
باربری مشهد به ساوجبلاغ و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به ساوجبلاغ - کرج - اشتهارد- فردیس – چهارباغ- نظر آباد- طالقان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به ساوجبلاغ،حمل بار از مشهد به ساوجبلاغ ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: